SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Torshälla IBK
Innebandy
Pojkar 10

Information sammandrag 25/1 Skjulstahallen!
2020-01-14 12:30
Information inför sammandrag

Lördag 25 Januari i Skjulstahallen A
Behov och aktiviteter inför och under sammandraget som TIBK P10 ansvar för även denna omgång!

Notera i kommentarsfälet Facebookgruppen vad ni kan hjälpa till med - kiosken hanteras enligt föreningens kioskschema.

Gemensamt hjälps vi åt med de aktiviteter som behövs vid sammandraget. 
Ledarna fokuserar på laget och matcherna och våra barns föräldrar för övriga ansvarsområden.

Matcharrangemang - samtliga föräldrar på plats hanterar montering / återställning av sarg
En förminskad plan med sarg (spelplan 15 x 30 meter) ska vara uppsatt före matchstart.
I samband med samling hanterar vi sargen, klart kl. 08:30 senast (matchstart kl. 09:00)
I sammandraget (Pojkar blå) ska förminskade målburar användas.

Matchvärd -1 + 1 pers (07:45 - 10:30/ 10:30 - 13:30)
Det behövs en matchvärd mellan 07:45-13:30
Matchvärd ska finnas på samtliga sammandragsmatcher. 
Matchvärden bör ha utmärkande klädsel (väst fås på plats, finns i kiosken) som visar att denne är matchvärd.
Matchvärden stöttar domare och håller koll på publik och ledare. 
Matchvärden har anmälningsplikt till sekretariatet ifall det händer något.
En matchvärd står initialt och tar emot spelare, ledare och föräldrar vid entrén och dirigerar de till omklädningsrum eller hall. 
Efter att sammandraget är startat och det lugnar ned sig kan matchvärden befinna sig vid planen.

Sekretariat -2 + 2 pers (08:30- 10:30/ 10:30 - 13:30)
Det behövs min 2 personer vid sekretariatet mellan 08:30-13:30
Sekretariatets ansvar; Sitta på anvisad plats för överblick av matchen.
Ansvariga för den officiella matchklockan – inga resultat noteras på tavlan!
Hålla koll på klockan. Starta matchen, stäng av klockan när det ska göras, hålla koll på periodpausen och starta andra perioden.
Musik + speaker inför och under periodpausen tillför en trevlig matchupplevelse.

Matchtid: 2 x 15 minuter rullande speltid (klockan stängs av vid mål och på domarens tecken). 
Om tiden blir kort till nästkommande match rullar vi klockan helt i andra perioden
Periodpaus tre minuter. Timeout ej tillåtet.
Fyra utespelare + målvakt.

Omklädningsrum -1 pers (07:45)
Det behöver märkas upp omklädningsrum. Närmare besked om hur vi kan fördela omklädningsrum beroende på övriga aktiviteter i hallen. Ev hanterat av kansliet!?
Uppmärkning av 5 omklädningsrum (4 lag + domare) - "skyltar" finns!
1. Torshälla IBK
2. Nykvarns IF
3. Mesta IBK
4. Telge SIBK

Hall
Matcherna spelas i Skjulstahallen A1

Vid detta sammandrag kör vi inget inspring!

https://www.innebandy.se/sodermanland/regler-direktiv/seriedirektiv-ungdom/

/ Jonas Forsberg, jonas.forsberg@innebandy.se 070-5761145 (ej tillgänglig under sammandraget!)

Nyhetsarkiv
Förmånshäften!2019-03-08 20:15
Sammandrag Nykvarn 17/112018-11-13 17:30
Föräldramöte2018-10-08 18:00
Torshälla Information2018-08-17 17:30
TACK!2017-12-10 22:00
Välkommen Pinge!2017-11-11 13:24
Uppstart av Pojkar 102017-10-06 11:05
 
Våra samarbetspartners:
Facebook